Cum am depozitat porumbul de floricele de la bunica ?


Am găsit zilele trecute o soluţie pentru depozitarea porumbului de floricele pe care mi l-a trimis bunica din Oltenia. De câte ori nu ne-am împiedicat de un nod făcut la o pungă de plastic în care am depozitat diverse lucruri ? Soluţia pe care o propun astăzi nu este una inventată de mine, însă ideea de baza poate fi folosită pentru diverse produse la care nici nu ne gândim momentan. Voi prezenta în continuare modul cum puteţi să puneţi în valoare această idee, ca în final să aduc şi un exemplu concret din experienţa personală. Până în acest moment îl tot mutam dintr-o pungă din alta pentru că mă tot scotea din sărite desfacerea nodului de la pungă de fiecare dată când făceam floricele.



Cum să pui dop la o pungă ?

În funcţie de punga căreia dorim să punem dopul şi de alimentele pe care dorim să le depozităm, alegem şi sticla pe care urmeaza să o tăiem. Sticla pe care tocmai am tăiat-o trebuie să fie asemănătoare cu acoperişul unei case, având rolul de a proteja punga în partea superioară şi pentru o manevrabilitate sporită. Dupa ce acest pas a fost îndeplinit, băgăm punga prin gura sticlei tăiate şi o îndoim pe marginile acesteia ca în imaginea de alături, astfel încât capacul să se înfileteze pe pungă şi să îi confere o închidere etanşă a alimentului. Ar fi de preferat ca punga pe care am ales-o să aibă o grosime apreciabilă astfel încât înfiletarea repetată a dopului să nu ducă la ruperea acesteia. Pentru pungile transparente şi pentru cei care au câteva idei originale de desen le puteţi şi decora într-un mod care să va amuze sau pur şi simplu pentru completarea unui decor plăcut.





63,00 RON
126,00


 25,00 RON
50,00


25,00 RON
50,00



Iată cum arată produsul final al muncii care a durat cam... cinci minute. În sfârşit, de câte ori voi avea poftă de floricele voi lua din depozit punga şi tot ce voi avea de făcut este să desfac dopul şi să aleg un film bun. 
Repet, aveţi o gamă largă de alimente pe care puteţi să le depozităţi în acest fel şi de a face din această idee un motiv decorativ interesant pentru cei care doresc să îşi decoreze camera manual. Putem realiza lucruri interesante din ceea ce ni se pare de obicei "de aruncat", ne trebuie doar puţină imaginaţie. Şi dacă acel lucru ne ajută şi din punct de vedere practic, înseamnă că scopul a fost atins. În viitor voi mai avea astfel de iniţiative faţă de motivele decorative din elemente reciclabile, nu cu tot ce este la modă ci cu ce mi se pare practic în viaţa de zi cu zi.


Widget is loading comments...

LinkWithin

2Parale.ro secundar.ro PC M@DDdaedalusonline.roQuick24
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...