Cum am facut primii 100 de lei in profitshare ?

de Daniel Sfredel

Încă din decembrie 2012, de când am început să câştig primii bani cu negotpenet.info, am încercat să adaug zilnic informaţii la bagajul de cunoştinţe despre marketingul afiliat. Am învăţat o serie de strategii de promovare a produselor prin diverse metode şi am căpătat experienţă în identificarea celor mai bune nişe pentru motoarele de căutare. În spatele acestor idei a stat 2parale, prima şi cea mai importantă reţea de afiliere din România. La împlinirea unui an de când am lansat acest blog, am prezentat şi o parte din realizarile cele mai importante, precum şi o serie de rapoarte privind veniturile şi câteva ştate de plată.

Mi-am demosntrat în primul rând mie că se pot câştiga bani frumoşi de pe net, în mod legal, dacă ai câteva idei şi esti deschis să înveţi o serie de lucruri noi, de la puţina programare până la detalii privind psihologia cumpărătorului online. 

Şi ca să nu mă mai lungesc cu vorba, azi o să vă arăt cel mai simplu mod de a face primii bani dintr-o altă retea de afiliere numită profitshare. Cel mai probabil mulţi dintre voi au auzit atât de 2parale cât şi de profitshare, astfel ca lucrurile devin mai uşoare.

Ce vedeţi în graficul de mai sus, reprezină veniturile pe ultimele 30 de zile, v-am atras atenţia, nu ?

Scurt istoric
eMAG a dezvoltat începând cu anul 2009 o rețea de afiliere proprie, numită eMAG Profitshare, în cadrul căreia Afiliații înscriși puteau să promoveze online doar produsele magazinului eMAG.ro, câștigând comisioane pentru fiecare vânzare mijlocită. Ulterior platforma de marketing afiliat a fost preluată de Conversion Marketing și a fost transformată în rețea de afiliere deschisă Advertiserilor multipli, oferind posibilitatea promovării și câștigării de comisioane pentru afiliați prin intermediul unor campanii de afiliere diverse. Noua rețea de afiliere se numește Profitshare și este funcțională începând cu 3 iunie 2013. Principalele diferențe între Profitshare și rețelele de afiliere similare sunt:
  • înscrierea liberă și gratuită a magazinelor noi drept advertiseri;
  • un instrument de promovare grafic pentru Afiliați ce folosește servirea de produse și campanii în mod automat, folosind tehnica behavioral retargeting, numit widget;
  • accesul liber al Advertiserilor la întreaga comunitate de Afiliați, precum și accesul liber al tuturor Afiliaților la campaniile Advertiserilor din rețea.


Cum am făcut primii 100 de lei în profitshare ?

În primul rând trebuie sa îţi faci un cont în reteaua profitshare, accesând bannerul de mai jos...



Acum tot ce trebuie să ai este un blog pe una din multele platforme gratuite, eu am început cu blogspot.ro. îţi vei înscrie blogul pe această platforma aşa cum se poate observa în imaginea de mai jos. Mergi la Contul meu, apoi la Adaugă un website.





















Din acest moment ţi se deschid o serie de oportunităti de afiliere cu magazinele online disponibile în reţea, în funcţie de nişa pe care tu ai ales-o. Spre exemplu, daca îţi faci un blog în care să publici articole despre cunoştinţele tale în materie de limbi străine, primul site cu care poţi să iei contact este Eurocor.

Uite de exemplu, în acest moment, daca tu dai click pe banerul de mai jos de la Eurocor şi te înscri pentru obţinerea unui demo GRATUIT în functie de domeniul tău de interes, îmi vor intra în cont 3 lei. Aşa am facut primi 100 de lei în aceasta reţea de afiliere, studiind cele mai bune nişe şi odată cu acestea am aflat şi cele mai reale posibilitati de a produce vânzari şi implicit venituri mai mari...

Pentru alte detalii vă stau la dispoziţie în secţiunea de comentarii de jos  :)




Widget is loading comments...

LinkWithin

2Parale.ro secundar.ro PC M@DDdaedalusonline.roQuick24
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...